Гарантійні зобовязання

Гарантія і сервіс:

1. Компанія onlySmart гарантує відсутність заводських дефектів та відповідну роботу самокатів протягом року, при виявленні правильних правил експлуатації та належного догляду. (природне зношування деталей і матеріалів, що не є шлюбом)
2. Сколи, тріщини, подряпини, потертості, іржа та сходження фарби в процесі природного зносу не є гарантійним випадком.
3. Для виконання гарантійних зобов'язаннь віконайте: виріб у повній комплектації, товарний чек або гарантійний талон. Або просто скажіть нам дату покупки або номер телефону, за яким робили замовлення. (Втрата деталей не є гарантійним випадком)
4. Підлягають гарантійному обслуговуванню (і усунення за рахунок продавця) будь-які дефекти рами, які будуть визнані експертизою як заводський брак чи прихований брак виробництва.
5. Не підлягають гарантійному обслуговуванню, у разі їх механічних пошкоджень, а також ті, що вийшли з ладу з вини покупця, або в процесі експлуатації через природне зношування: колеса, підшипники, втулки, осі, кліпси, гальмо та гальмівна колодка, внутрішня та зовнішня частина рами.
6. У магазині OnlySmart ви можете повернути або обміняти новий товар протягом 14 днів з моменту покупки. Обов'язковою умовою є: надання виробу у повній комплектації (упаковка, ключі, посібник з експлуатації, штатне гальмо якщо є); збереження товарного вигляду виробу; надання товарного чека або іншого доказу покупки в нашому магазині (наприклад, номер замовлення або дата покупки)
Вироби, що були в експлуатації та мають сліди експлуатації, не підлягають поверненню!
7. Гарантія може бути анульована у таких випадках: при недотриманні клієнтом правил, наведених у посібнику з експлуатації, що додається до виробу; за наявності на виробі механічних пошкоджень чи слідів дії хімічних речовин; за відсутності у клієнта чека або факту (запис про купівлю, номер замовлення та ін.), що підтверджують придбання.
8. У разі гарантійного ремонту товару за гарантією термін гарантії не продовжується, а вважається від дати здійснення першої покупки.
9. З усіх питань щодо гарантії звертатись до магазину за адресою – м. Київ, вул. Маршала Тимошенка 13а. Якщо ви отримували товар службами доставки «Нова пошта», просимо вас зв'язатися з нами за тел. +380632817577 і надіслати нам товар на експертизу.У будь-якому випадку, звертайтеся до нас за допомогою. Ми завжди підемо на зустріч покупцям і постараємося допомогти індивідуально з кожного випадку. Так щоб ви каталися та отримували задоволення.

Зауважте, що 90% сервісних звернень вирішуються по телефону без потреби відправки товару. Відправлення товару обслуговування здійснюється за рахунок покупця.


Гарантійні випадки це:

Вихід пристрою з ладу, не пов'язаний з фізичними впливами (удар, падіння, попадання вологи, самостійна прошивка пристрою, встановлення контрафактного програмного забезпечення, поломка пристрою через неполадки в електромережі тощо).

Гарантія поширюється виключно на раму самокату, вихід з ладу деталей під час експлуатації самокату не є гарантійним випадком.

Втрата деталей не є гарантійним випадком.

Під час гарантійного терміну ми гарантуємо консультацію, заміну чи ремонт товару, якщо це не суперечить правилам гарантійного випадку.

Повернення товару можливе:

- на протязі 14 днів з дати отримання товару.

- для цього необхідно, попередньо зателефонувати в магазин, по вказаним контактам (063-281-75-77), щоб домовитись про відправку товару і компенсації вартості товару.

- Магазин має право відмовити в поверненні товару, при наступних умовах: 

  • відсутність комплектації товару: упаковки, гарантійного талона і спеціальных пломб на пристрої.
  • при наявності слідів фізичного впливу на гарантійну пломбу пристрою.
  • помітні механічні чи електричні враження виробу чи його упаковки, виявлені за вини покупця.
  • потрапляння всередину корпусу предметів, речовин, рідин і комах.
  • Наявність ознак ремонту іншими лицями.

 

Повернення грошей або заміна товару, виконується, виключно, після повної перевірки пристрою технічними фахівцями сервісного центру.

Термін перевірки пристрою, до 5 робочих днів, з моменту потрапляння товару в сервісний центр.

Повернення вартості товару виконується банківським переказом, на картку любого банку України покупця.


Зверніть увагу! Доставка товару в сервісний центр, виконується за рахунок Покупця, навіть якщо випадок визнаний гарантійним. Любі сервісні роботи - абсолютно безкоштовні.

Залишіть свій номер і ми Вам передзвонимо
Надіслати